Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje
  1. Wymiana lub zwrot towaru

Każdy klient naszego sklepu internetowego posiada prawo do wymiany lub zwrotu towaru zakupionego w ciągu 14 dni od daty dostawy, bez podawania przyczyny. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i nadać na adres: SMAAK , 38-207 Przysieki 16A. Paczka obowiązkowo powinna zawierać oprócz produktu wraz z kompletnym opakowaniem, stosowny dokument zwrotu / wymiany. Wnioski są rozpatrywane w przeciągu od 1 do 14 dni.

Zwrot płatności jest zawsze dokonywany tą samą drogą, którą wybrał nabywca. Wyjątek stanowi jedynie płatność przy odbiorze – zwrot odbywa się w tym przypadku przelewem. Wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem oraz wymianą są po stronie kupującego. W przypadku braku produktu na który rozpoczęto procedurę wymiany automatycznie dokonujemy zwrotu należności.

Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, w przypadku zakupu rzeczy wyprodukowanej/zmodyfikowanej według specyfikacji klienta, a także w przypadku gdy produkt dostarczony jest w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. W przypadku zwrotu produktu posiadającego w znacznym stopniu uszkodzone opakowanie lub noszącego ślady użycia zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku lub obniżenia ostatecznej kwoty zwrotu.

Informujemy, iż wymiany i zwroty przesyłek nie zawierające kompletnych informacji dotyczących wymiany / zwrotu towaru, danych adresowych i kontaktowych mogą nie być uwzględniane.

Pamiętaj aby zwrócić produkt w takim stanie, w jakim chciałbyś go otrzymać, włącznie z opakowaniem. Odsyłając zakupy umieść oryginalne opakowanie, w którym dostałeś towar, w dodatkowej zewnętrznej kopercie lub kartonie, tak aby nie uszkodzić go w czasie transportu. Nie owijaj taśmą klejącą oryginalnego kartonu, w którym zapakowanym jest produkt.